Nettisivut

osana toiminnanohjausta

Sisällöntuotanto 

Yrityksillä on pääsääntöisesti nettisivut asiakkaita, markkinointia ja tiedonsaantia tukemassa, taustalla käytännössä aina sisällöntuotantojärjestelmä. Monesti kuitenkin yksisuuntainen tai ainakin erillinen toiminanohjauksesta.

Sisällöntuotantojärjestelmä, ja vieläpä hyvin selkeä ja helppokäyttöinen, löytyy myös Odoosta. Erilaisten perussivujen ja graafisten elementtien lisäksi onnistuvat myös blogit, yhteydenottopyynnöt, tapahtumiin ilmottautuminen, kurssien myyminen ja jakelu, asiakastyytyväisyyskyselyt ja moni muu. 

Portaalitoiminnot

Asiakasportaali kuuluu vakio-ominaisuuksiin, jos se halutaan avata. Asiakkaasi näkevät suoraan sivustolta tilaushistoriansa, sopimukset, laskut ja muut oleelliset tiedot, kuten vaikkapa tuotteiden takuuajat ja huoltohistorian.

Verkkokauppa

Myytävät tuotteet ovat kuvineen päivineen heti verkkokaupan käytettävissä, ja verkkiksen saldot ovat jatkuvasti reaaliajassa ajantasaiset, kun verkkokauppa on suoraan kiinni toiminnanohjauksessa. Jos eri asiakassegmenteillä on eri hinnastot, näkevät asiakkaat omat hintansa suoraan verkkokaupassa täsmälleen samoilla hinnoilla kuin heille perinteisesti tilatenkin kuuluisi.

Rekrytointi

Myös HR-järjestelmään kytkeytyvä rekrytointi on tuettu, niin että hakijat voivat täyttää tietonsa ja ladata CV:nsä suoraan netin kautta sisään.

Nämä ja monia muita mahdollisuuksia avautuu, kun nettisivut eivät ole erillään muusta toiminnasta.

Nettisivut
Webbros oy, Pekka 13. maaliskuuta 2024
Jaa tämä kirjoitus
Tunnisteet
Arkistoi
Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin
Vähittäismyynti (POS)